Inchide
Adresa e-mail
Parola
Inchide

 

1. Furnizorul produselor este:

S.C. BATERIE-SHOP.RO S.R.L.

CUI: RO22067249

Nr. Reg. Com. J30/882/2007

str. Retezatului nr.1

440024 Satu Mare, România

Tel. 0361-419710 sau 0771-593850

Fax. 0361419709

Nr. înreg. ANSPDCP  21157

OTP BANK Romania     IBAN: RO11OTPV280000175129RO01

Trezoreria Satu Mare     IBAN: RO33TREZ5465069XXX005045

Capital soc. subscris 400.00 RON

 

2. Cum se comandă?

Onorăm comenzi pentru persoane fizice, persoane juridice, instituţii publice şi distribuitori. Comenzile se primesc on-line, telefonic, prin email la orders@acumulator-shop.ro . Valoarea minimă a unei comenzi este de 25 lei şi nu include costurile de transport.

Comenzile efectuate on-line: Alegeţi produsul dorit, căutând în categoriile de produse sau folosind funcția de căutare, după care faceţi click pe butonul adaugă în cos.

Trimiterea comenzii:
Dacă aţi finalizat alegerea produselor dorite, faceţi click pe butonul Trimiterea comenzii.
La pasul următor, completaţi datele dumneavoastră de facturare şi livrare. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii. Vă rugăm să citiţi cu atenţie sectiunea Termeni si conditii după care trebuie să bifaţi. Odată cu recepţionarea comenzii vă trimitem automat continutul comenzii pe adresa dumneavoastra de mail. Expedierea se face cu firma de curierat rapid NEMO Expres www.nemoexpress.ro oriunde în Romania în termen de 1-2 zile lucrătoare.

 

3. Disponibilitatea

Semnificatia semnelor de disponibilitate:

 

VERDE - Stoc suficient, livrare în 1-2 zile lucrătoare.

 

VERDE-GALBEN - Stoc limitat, livrare în 1-2 zile lucrătoare.

 

GALBEN - Pe stoc în depozitul central, livrare în 6-7 zile lucrătoare.

                 - Disponibil la comandă în 7-14 zile

 ROSU - Momentan nu este disponibil.

 

Dacă produsul în momentul comenzii este pe stoc, vă expediem în cel mai scurt timp posibil. Dacă produsul în momentul comenzii nu se află pe stoc, vă informăm în e-mail sau telefonic, despre data probabilă la care vom primi produsul. Dacă nu sunteţi de acord cu termenul de livrare, trebuie să ne anuţaţi telefonic sau prin e-mail, cu specificarea numărului comenzii, iar eventualele plăţi în avans vor fi rambursate imediat. Comenzile recepționate luni-vineri până la ora 16.00, a căror continut este pe stoc, se expediaza în aceeași zi. Comenzile recepționate vineri după ora 16.00 sunt expediate luni.

 

4. Preţuri

Preţurile exprimate sunt în LEI și includ TVA și taxa verde. În cazul în care apar erori sau greşeli la produse şi preţurile lor, ne rezervăm dreptul de a corecta şi modifica, iar clienţii vor fi înştiinţaţi despre datele corecte. Clientul va confirma din nou comanda cu datele corecte sau este posibilă anularea comenzii.

 

5. Modalităţi de plată

Factura fiscală se eliberează în momentul expedierii şi se întroduce în fiecare colet. Puteţi opta pentru mai multe modalitati de plată: ramburs, ordin de plată în avans, card bancar online sau plată şi preluare personală la sediul firmei din Satu Mare.

- Ramburs: La această modalitate de plată achitaţi contravaloarea coletului în momentul primirii lui. Chitanţa ramburs se eliberează de firma de curierat . Nu avem posibilitatea să vă emitem ulterior o altă chitanţă! Taxa de livrare cu ramburs este de 16 lei şi este inclusă în factură.

- Ordin de plată în avans: La această modalitate de plată coletul cu comanda Dumneavoastră se expediază în momentul confirmării plăţii. Toate informaţiile necesare plăţii o găsiţi pe formularul de confirmare a comenzii care o primiţi automat pe adresa de e-mail. Taxa de livrare în această situaţie este de 10 lei şi este inclusă în factură.

- Card bancar online: La această modalitate de plată coletul cu comanda Dumneavoastră se expediază în momentul confirmării plăţii de către procesatorul platii www.payu.ro . Taxa de livrare în această situaţie este de 12 lei şi este inclusă în factură.

- Plată şi preluare personală la sediul firmei din Satu Mare: În această situaţie se eliberează factură fiscală şi bon de casă pe loc, fără costuri de livrare.

 

6. Garanţia produselor

Garanţia produselor este de 12 luni de la data comercializării. Garanţia se referă la defectele de fabricaţie, în cazul în care produsul nu prezintă urme de lovituri etc. sau utilizare în alte scopuri. În cazul acumulatorilor, garanţia nu acoperă eventualele scăderi de capacitate în timp, care sunt normale. Produsele defecte se schimbă sau se returnează contravaloarea produsului dacă din diferite motive schimbul nu se poate efectua. Schimbul produselor defecte se efectuază la sediul firmei SC Baterie-Shop.Ro SRL

 

7. Instrucţiuni pentru utilizarea acumulatorilor Li-Ion sau Li-Polimer

Aceşti acumulatori nu necesită procedură de formatare. Se încarcă la maxim înainte de prima utilizare după care se poate utiliza. Nu depozitaţi niciodată acumulatorul în stare descărcată. Depozitarea în stare descărcată duce la deteriorarea definitivă a acumulatorului şi implicit la pierderea garanţiei.

 

8. Instrucţiuni pentru utilizarea acumulatorilor NiCd, NiMh, plumb-acid

Acumulatorul nou trebuie încărcat timp de 8-12 ore după care prin utilizare trebuie descărcat complet. Aceasta procedura numită formatare se repeta de 3-4 ori. Numai după acestă procedură ajunge acumulatorul la perfomațele maxime. Pentru o viață de utilizare mai lungă încarcați acumulatorul numai când este descărcat complet. Încărcați întotdeauna acumulatorul la maxim! Depozitarea în stare descărcată duce la deteriorarea definitivă a acumulatorului şi implicit la pierderea garanţiei.

 

9. Despre calibrarea acumulatorului de laptop

Calibrarea se referă la capacitatea controlerului de a învăța cu o acuratețe de 1% câtă energie mai are acumulatorul la un moment dat. Calibrarea se face pentru a nu ajunge în situații în care acumulatorul mai are 50% energie în mod real dar indica doar 10% sau în care are 20% în mod real dar ea indica 100%. Calibrarea acumulatorului se face în special atunci când este noua și prezintă anomalii de funcționare. Acumulatorii Li-Ion au o durată de viață măsurată în cicluri de încărcare-descarcare (de obicei între 350 și 500 cicluri) iar capacitatea vă scade în timp. De aceea dacă se face o calibrare a acumulatorului după ce a fost folosită un anumit număr de cicluri va raporta o capacitate mai mică, ceea ce este perfect normal. Pentru a calibra corect un acumulator se efectueze cel putin 3 cicluri de încărcare-descărcare dupa cum urmează:

     1. Se încarcă acumulatorul pâna se stinge led-ul de încarcare.

     2. Se lasă în starea încărcată cel puțin 2 ore pentru relaxarea voltajului. Se poate lăsa acumulatorul în laptop, dar cu alimentatorul conectat.

     3. Se descarcă complet acumulatorul. Windows-ul oprețte laptop-ul când acumulatorul mai are 5-10% (depinde de setări) și nu ajunge să se descarce complet niciodată.

Pentru o descărcare completă a acumulatorului trebuie efectuate anumite setări:

Windows XP

Se merge in Start --> Control Panel --> Power options --> Alarms
Aici se debifează Low Battery Alarm și Critical Battery Alarm și se dă Apply.
PS.: Dupa terminarea celor 3 cicluri de calibrare se reactiveaza cele 2 optiuni!

Windows Vista și 7

Se apasă tasta Windows + R simultan. Se va deschide fereastra Run.
Aici se întroduce următoarea comanda:
powercfg -setdcvalueindex SCHEME_CURRENT SUB_BATTERY BATACTIONCRIT 0
Se dă OK. Pentru a vedea care este efectul comenzii de mai sus mergem pe pictograma acumulatorului și alegem More power options. Aici alegem Change plan settings --> Alegem Change advanced power settings --> Battery --> Critical battery action --> On battery: Do nothing
Observăm că după introducerea comenzii de mai sus opțiunea s-a schimbat din Hibernate în Do nothing, opțiune care nu era disponibilă înainte și care ne permite să facem o descărcare completă a acumulatorului.
PS. După efectuarea celor 3 cicluri de calibrare se activează din nou una din optiunile Shutdown, Hibernate, Standby pentru a nu permite acumulatorului să se descarce sub minimul de 5% (10%) setat.

      4. După ce sa terminat descărcarea se lasă în starea descărcată pentru cel putin 5 ore pentru relaxarea tensiunii. Dacă dorim să folosim laptop-ul în acest timp scoatem acumulatorul din laptop și folosim laptop-ul conectat la alimentator.

      5. Se repetă pașii de la 1 la 4 până la efectuarea a 3 cicluri complete încărcare-descărcare.

 

10. Cum procedez dacă am o problemă de garanție?

Trebuie să accesați secțiunea RMA selectând Probleme de garanție. Se completează câmpurile solicitate. După procesarea solicitării veți primi un email cu numărul RMA și intrucțiunile privind modalitatea de returnarea. Citiți cu atenție toate informațiile primite.

Completare RMA aici.


11. Cum procedez dacă doresc returnarea unui produs?

Trebuie să accesați secțiunea RMA selectând Drept de retur 30 de zile. Se completează câmpurile solicitate. După procesarea solicitării veți primi un email cu numărul RMA și intrucțiunile privind modalitatea de returnarea. Citiți cu atenție toate informațiile primite.

Completare RMA aici.